Sovdags

Är helt slut just nu! Hade tänkt gå och lägga mig vid åtta men det vart inte så.. Påvägen till stallet mötte jag Sophia med Balsa och Johan med Ready som går i min klass och även dom bor på elevhemmet, så gjorde sällskap med dom dit. Spenderade längre tid i stallet än tänkt då jag ändå tog in honom och pysslade om honom. Alltså han är så härlig, står som ett ljus med öronen framåt och ser så nöjd ut. Efter stallet cyklade jag till Ica och lämnade Siggans cykel. När jag sedan är påväg hem, gåendes, möter Vickan mig helt oförberett på cykeln för att skjutsa hem mig. Alltså galenpannan. Hon kommer cyklandes med feber och allt för att skjutsa mig 3 km, för att jag inte ska gå? Hahahaha, alltså Vickan jag älskar dig så!

Väl hemma käkade vi kladdkaka och kollade tv, så skönt! Sedan pluggade jag, fick väldigt lite gjort under helgen men jaja. Får försöka plugga lite men sova mycket så kanske det ska gå vägen ändå. Måste bli mer effektiv alltså..! Blev även ett litet telefonsamtal med mamsen, hon har bokat tågbiljetter för mig och Vickan hem till Stockholm! WOHO! Längtar så till jullovet, bara 19 dagar kvar nu. Kommer givetvis sakna alla här så himla mycket dom två veckorna men ska bli skönt att komma hem lite också.  Efter det städade jag undan i rummet och fixade väskan tills imorgon, skola 8-16 och börjar måndagen med en lång kemilektion.. Jaja, känner mig redo för ny vecka iallafall. 

Godnatt alla!

Flyinge | | Kommentera |
Upp