Trött

Kör på en standard rubrik för tisdagar. Är så trött! Kom hem vid 17 och då stack jag iväg till aulan där det var träning. Finsk latinodans! Låter ju sådär men det var så roligt! Väldigt nyttigt också, både kondition, kroppsstyrka och koordination. Ska verkligen kolla upp gymkort osv nu och se till att ta tag i träningen. Ska åtminstonde börja springa och promenera igen. 

Efter träningen åt jag middag, duschade och satte mig med allt plugg. Hann göra spanska och lite svenska och några få mattetal innan jag vart helt slut. Så nu ligger jag här i sängen och funderar på att läsa lite fysik. (Snacka om pluggis, hahaha)

Imorgon är det vanlig skoldag som gäller, en riktigt lång en med få raster. Så kommer förmodligen vara helt slutkörd efter imorgon. Men snart är det helg så får hålla ut ett tag till..

Puss, godnatt!

Flyinge | |
Upp