Äntligen helg

Det finns nog ingen som är så lycklig över helg som jag!  Har varit helt utmattad och trött enda sedan onsdag och har verkligen dragit mig igenom både onsdag, torsdag och fredag. Har varit helt slut i kroppen och inte kunnat göra läxor på grund av att jag varit så trött i hjärnan. Galet! Men tror det varit för att jag aldrig riktigt tagit pluggpaus under två veckor utan konstant pluggat på..

Nu känns det som denna helg kommer gå på en sekund ungefär, men ska försöka sova ORDENTLIGT och samtidigt hinna plugga så jag får någon dag ledigt också. Ska även planera träning och pluggande framöver för nu måste jag sätta igång så jag får upp min kondition inför nästa ridperiod i skolan.

Senaste dagarna har mest flytit ihop och det har varit plugg och mindre fritid. Igår fotade jag dock under Isabelles och Sigrids hoppträning. Dock funkade det inte så bra med ljuset, kameran börjar bli lite trött tror jag. Men nya objektivet funkar så bra!  Nu när jag tömde kameran hittade jag lite bilder på Jano också.. Finingen. 

Just nu sitter jag på rummet med Isabelle och Sigrid och bara chillar, vi ska kanske kila ut till vardagsrummet och kolla lite The walking dead. (Nu är det ju helg liksom)

Under helgen ska jag blogga om gårdagens Flyingedag också..  Nu ska jag kila så vi hörs imorgon! Puss puss!

 

Mitt fina hjärta, jag saknar dig så himla mycket. 

Flyinge | |
Upp