Hej lördag!

Godmorgon! Vaknade redan vid kl 6 och halvsov till 7 sedan gick det verkligen inte att somna om så traskade upp vid åtta och åt lite frukost med Isabelle. Hon skulle vidare iväg till stallet och så. Sedan gick jag tillbaka till sängen och har legat med datorn och klickat runt lite. Nu ska jag strax hoppa upp ur sängen och få lite gjort. Ska sätta mig i köket och plugga tänkte jag. Få undan det mesta så jag slipper stressplugga imorgon. 

Har INGET planerat i helgen förutom att jag måste plugga, vilket känns så skönt! Städade rummet igår också så behöver inte göra det under helgen. Imorgon är det dock ungdomens dag här på Flyinge från klockan 10-15 vilket jag definitivt inte kommer kunna hålla mig ifrån. Bland annat både dressyrclinic med Sofie Lexner, hoppclinic med systrarna Holmén och sedan en massa andra små shower och uppvisningar.

Efter dagens plugg blir det nog promenad, kika på serier och bloggning. Beroende lite på hur sent jag pluggar. 

Vi hörs lite senare!

Flyinge | |
Upp