Fixar-fredag

Rubriken stämmer bra in på min fredag iallafall. Blev en lugn fredag. Direkt när jag kom hem satte jag igång att städa mitt rum, plocka upp grejer från golvet och dammsuga, lägga in kläder, städa skrivbordet och sortera min pappersbunt som jag fått under höstterminen. Sedan tog jag en dusch och åt samt pluggade klart matten. Så skönt! Enda måstena jag har för helgen är att tvätta och plugga kemi, vilket känns riktigt skönt nu. Har givetvis en massa annat jag kan plugga, såklart, men väntar lite med det. 

Imorgon står plugg på schemat men först en välförtjänt sovmorgon. Ska försöka att ge mig ut och promenera också, hade jag tänkt. Ska även se till att fylla på med blogginlägg som jag inte hann idag!  Så snart blir det slut med dessa lite meningslösa inlägg hoppas jag. 

Nu ska jag krypa ner i sängen och kika någon film eller så, Godnatt! 

Flyinge | |
Upp